2016. 04. 10.

Fejléc rendelés

Megint én, hoztam egy fejlécet is. Rendelésre készült, ezért ne vigyétek. Túl sok támpontot nem kaptam, csak annyit, hogy mi legyen a cím, és kik legyenek rajta. Általában nem szoktam elfogadni az ilyen rendeléseket, de most nem volt kedvem nyaggatni a rendelőt, hogy légyszíves, adjon már meg valami használhatót, ezért a fantáziámra bíztam, és ez lett belőle.


És, ha már itt tartunk, még egy dolog: nagyon kedves, hogyha azt írjátok, hogy rám bízzátok, hogy milyen színű/méretű/fajtájú legyen a fejléc vagy design, de én egyenesen utálom, hogyha valaki ezt írja. Nekem mindig az jön le belőle, hogy semmi kedve foglalkozni vele, csak dobjam meg valami használhatóval, és az neki jó lesz. (Aztán ha mégsem, akkor reklamál. Volt már ilyen.) Vagyis, ha valaki rendelni szeretne, először légyszi gondolja végig, hogy pontosan mit szeretne, és csak akkor írja, hogy mindegy, ha tényleg a létező összes szín megfelel neki, vagy bármi lehet a fejlécen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése